8 Kasım 2013 Cuma

#happy friday

Mutlu cumalar!
Bir hareketlilik, bir koşturmaca yaşanıyor ki sormayın.

Blogda hafta sonuna hazırlık var bugün. Nasıl mı? işte böyle:
Bir cuma gününe uyanmaktan daha güzel olan tek şey, güneşli bir cuma gününe uyanmaktır.
Hele de kasım ayında.
Eğer mucize gerçekleşir de böyle bir gün yaşanırsa, bir kutlama yapmak da kaçınılmaz oluverir!


İşte ben de bugünün bir kutlamayı hak ettiğine karar verdim ve ortalığı biraz dağıttım; en sevdiğim şarkıları açtım ve bugünü kendime ayırmaya karar verdim. (Sanki her günü kendime ayırmıyormuşçasına. Burada işsiz olmama atıfta bulunuyorum.)
Güzellik başa bela olabilir ama bakımsız görünmekten daha korkunç olmadığını düşünüyorum.
Son zamanlarda da nişandı düğündü derken benimle birlikte cildim de yoruldu. İç huzurumuzu arıyoruz ve günün sonunda Nirvana'ya ulaşmayı hedefliyoruz. Şekil A:

Ortalığı biraz dağıttım derken tam olarak bunu kastediyordum :)
Ben her zaman, eğer ruh haliniz bozuksa, önce dış görünüşü değiştirmeden yanayım. Değiştirmek derken, ufak tefek bakım, birkaç pırıltı, hoş bir ruj ile belirginleşen gülümseme, bunun gibi şeyler işte...

Ne demiş Coco Chanel, 
"You can be gorgeous at thirty, charming at forty, and irresistible for the rest of your life."
Bu kadın bir Einstein, dostum!
Coco Chanel'in da demiş olduğu gibi, hayatımızın geri kalanında 'dayanılmaz' güzellikte olmak istiyorsak-ki koşulsuz şartsız istiyoruz- o zaman hayata ve yer çekimine meydan okumanın tam zamanı!


Çok sevgiler, CB
XOXO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder