9 Kasım 2013 Cumartesi

#saturday pocket!

Cumartesi günlerinin hayatımızdaki yeri bambaşka!
Daha perşembeden cumartesi gününün büyüsüne kapılmaya başlarız ve cuma günü geldiğinde bu büyü bizi sarıp sarmalar.
İşte cuma gününü bu kadar mükemmel yapan gerçek de sanırım bu! Ama tabii kendine özgü bir havası da yok değil.
Neyse... Cumartesi geldi! Haliyle aktivite günü. Aktiviteden kastım ise illa ki gidip gezmek değil.
Eğer siz de benim gibi 'ev ille de ev' diyorsanız, işte size cumartesi önerileri:

#Cumartesi filmi
Despicable Me 2
Film hafta içi izledim ve minyoncuklara bir daha bayıldım. Keşke evimizde de oradan oraya koşturan minyonlar olsa, hayatımıza renk ve şapşallık katsalar. Çok güzel olurdu, hatta şahane olurdu. Hadi o olmadı bari bir animasyonun içinde yaşasak bari! Hayatta tercihlerimiz niye bu kadar kısıtlı ki, damn it!
Eğer izlemediyseniz bu cumartesi gününüzü mutlaka bu filme ayırın. Garanti ediyorum, çok gülüp çok eğleneceksiniz!
Film bitti peki ya sonra? Biraz Scrabble mı oynasanız ki acaba? Hımmm neden olmasın?
Scrabble her zaman sevdiğim oyunlardan biri olmuştur. Tabii ilk sıralarda tabu yer almakta.
Scrabble oynarken bir yandan da müzik dinleyebilirsiniz. Mesela Plastiscines olabilir. 

Plastiscines'in About Love albümünü çok seviyorum, grubun 2. albümüydü bu. 2009'da çıkmasına karşın, geçen yıllar içinde daha bir sevdim, vazgeçilmezlerimden biri oldu diyebilirim. Albümdeki I'm down tonight şarkısı favorim. 
Cumartesi gününü geçirmenin en en en güzel yollarından biri kitap okumak. Hele hele bu kitap Julia Quinn ise deyim yerindeyse tadından yenmez. Bir yandan kitap bitsin istersiniz, bir yandan da hiç bitmesin... Kulaklıklarımı takıp tamamiyle kitaba yoğunlaşmayı çok seviyorum. Dahası kitabı yaşamayı seviyorum. Kitap hangi tarzsa müzik klasörüm de ona göre değişir. Konsept benim için çok şey demek:)
İşte sizlere güzel bir cumartesi paketi! Bir nevi seç-beğen-al üçlemesi de diyebilirim:)
Keyifli bir cumartesi geçirmeniz dileğiyle...

Sevgiler, CB
Xx!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder