21 Ekim 2013 Pazartesi

OMG! It's Monday! Again!

Bu pazartesi günlerini sevemedim, sevemedim, sevmeyeceğim de!
Zaten halen nezleyle mücadelemden galip olarak çıkmış değilim, bir de günün pazartesi olması
kendimi hükmen mağlup hissetmeme neden oluyor.

Ki bir de şu yanından bakın, temmuzda verdiğim afilli istifadan beri çalışmıyorum. O zamandan beri günlerim gecelerim, sabah uykularım, hafta sonlarım, hatta pazartesiler bile benim. Ama yine de sevemiyor insan bir türlü bugünü.
Sanırım 1.sınıfa başladığım günden beri şu moddayım:
:) İnternetten bulduğum bir karikatürdü bu. Kendime göre konuşma baloncukları ekledim ben de. Keşke çizme yeteneğim olsa da ben çizsem ama ne yazık ki bana bahşedilmemiş böyle bir yetenek.
Neyse... İşte bu pazartesi modundan çıkmak için dedim bari bugün için bir kombin yapayım.
Geçen sene komşumuzun hediye etmiş olduğu vintage kazayağı eteğimi giydim.
Nasıl mı oldu? İşte böyle:
Üstümdeki kazak da annemin eski diye ayırdıklarından bir parçaydı. Ben o kazağı alıp üzerine yine eski bir dantel örtüden kestiğim parçaları diktim. Pek hoş oldu. El emeği göz nuru:) Yakından bakalım bir de.
Eh birazcık elinizden geliyorsa böyle şeyler, azıcık da yaratıcılıkla neler yapılmaz ki? Ben çok sevdim kazağı bu haliyle. Eskileri atmayın, mutlaka değerlendirin. Yaratıcılığınızı konuşturun post'unda da bahsetmiştim bundan. Bu arada çorabımı da son yıllarda adeta bir devrim yaratmış olan Penti'den aldım. Çok güzel ve de nostaljik, bence denemelisiniz.
İşte bu senenin gözdelerinden kazayağı desenli eteğimle ilk kombin!
Ayrıca bir de ekose gibi bir post da hazırlayacağım tabii bu sevimli desen için de.
Sevimli dediğime bakmayın. Yani sevimli tabii ama göz çevresinde olmadığı sürece:)

Çok sevgiler, CB
Xx!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder