2 Ekim 2013 Çarşamba

The pink autumn...

Tık tık tıkkk!
Sonbahar kapıda!

Sabah uyandığımdan beri pencereden yazın bittiğini belli eden gri bulutlara
bakıp bakıp bir grimserliğe kapıldım ki sormayın!

Evet grimserlik... Hani karamsarlığa düşmeden önceki son evre.
Dedim ki bu ruh halinden çıkman lazım... Peki ama ne yapmak lazım?
Gri bulutlara inat havayı biraz renklendirmek gerek diye düşündüm ve birden rengarenk bir sonbahar geliverdi. Hava soğudu diye tüm yakınmalarıma inat pek özlemişim meğerse trençkotları giyip ortalıkta dolaşmayı:))

İşte sonbaharın ilk 'ne giydim'i karşınızda:
Fuşya trençkotumu çok seviyorum! Kalpli çantama ise bayılıyorum! Şemsiyem bir önceki "Şemsiye Yağmuru" postunda da yer alan Accessorize'dan tatlı mı tatlı bir şemsiye. Atkım Mavi'den. Biraz uzun olmasının yanında çook sıcak tutuyor, tavsiye ederim. Trençkotum ise Koton.

Hepiniz sonbahara hoş geldiniz! Benim için sonbahar fuşya ve bej tonlarında başladı.
Siz de rengarenk sonbahar kıyafetlerinizi çıkarın ve gri bulutlara meydan okuyun!

Sevgilerle, CB.
Xx!

2 yorum:

  1. Rengarenk bir giyim :) Bayıldım konseptine :) Burası da çok soğuk :(

    YanıtlaSil
  2. Ama trençkotu es geçip direk kışlık montlara geçicez sanırım:) havalar buz!

    YanıtlaSil