24 Ekim 2013 Perşembe

İki rüyam bir arada: Disney ve Oysho!

Oysho ürünlerini her gördüğümde, Oooyy Oyshooo yine mükemmelsin repliği kafamın içinde dönüp durur.
Yüzümde ise bir annenin çocuğuna attığı o sevgi dolu bakış...
Oysho pijama ve ev giysisi denilince mükemmel bence. Hatta en mükemmeli! Tabii dışarıda da giyilebilecek birçok model var bunların içinde.

İşte alışverişlerimden birinde böyle bir parça aldım ben de.
Disney World'un en büyük hayranlarından biri olduğum için kapıverdim hemen Minnie Mouse'lu sweatshirti.
Bkz.
İki rüyam da bir arada: Disney ve Oysho!
Giymeye kıyamayacağım eşyalar kategorisine hızlı bir giriş yapmış oldu sevimli MM sweat.
Şirin ve dünya tatlısının arasında bir yerlerde bu sweat. Sizi sarıp sarmalaması ve sıcacık yapması da cabası!
Radyo, Sinema ve TV okumuş olabilirim ama Reklamcılıktan aldığım seçmeli derslerimde de olağanüstü başarılıydım. Görüldüğü üzere.
Başına bir iş gelir korkumu üzerimden atıp giyebileceğim bir gün umuyorum ki. Şimdilik fotoğraflarına bakmayı seviyorum:))

Minie Mouse sweat'ın fotoğraflarını çekerken aklıma eldivenler geldi. Kesinlikle fotoğraflarda MM eldivenleri de olmalı dedim. Ne eldiveni mi? Şöyle anlatayım:
Herkesin çocukluğuna dair sakladığı, sevdiği hatıralar ve eşyalar vardır. İşte benimkilerden biri de fotoğraftaki Mickey Mouse eldivenleri. Ablamla bu kocaman eldivenleri giyer kendi çapımızda boks yapmayı severdik, tabii super mario oynamadığımız zamanlarda. Ya da bisiklet ve patenle meşgul olmadığımız anlarda:)
Bir zamanlar çocuktuk ve harika bir çocukluk geçirdik!

Bu zamanları tekrar hatırlattıkları için Disney ve Oysho'ya kocaman öpücükler!
Çok sevgiler, CB
Xx!

Yazarken: Hal Leonard / Movie & Tv Themes Album/ Take my breath away

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder