15 Ekim 2013 Salı

Yaşasın bayram geldi!

Küçükken bayramlar, pek güzeldi, bir başkaydı. Barış Manço'nun "bugün bayram, erken kalkın çocuklar" şarkısı var ya, tam da öyle geçerdi bayramlar.
Şimdiyse hayatımızdaki yeri "yaşasın tatil geldi" cümlesiyle eş değer oluverdi!

Tabii ben bu bayramı daha bir gelenekselleştirmenin zamanının geldiğini düşünüyorum.
1. adım: Unuttuklarınızı bu bayram hatırlayın.
2. adım: Bayram çikolatalarını afiyetle mideye indirin.
3. adım: Bayramın adeta simgesi haline gelen bir çift kırmızı pabuç edinin.


İşte Cover Babe'de geleneksel bayram:
Öncelikle unuttuklarımızı hatırlayalım.
Eğer yapabilirsek onlara posta yoluyla kart atalım. Eğer bunu yapamıyorsak, onlara mail yoluyla nostaljik kartlar yapalım. Ve unutulmadıklarını bilsinler, sevinsinler. Siz de bunu yaşamanın keyfine varın...

Geçiyoruz ikinci adıma.
Bayramdaki belki de en tatlı lüksümüz çikolata yemek.
Küçükken bizim evde bayramın gelmesi doyasıya Sürpriz çikolata yemekti. Her zaman Sürpriz çikolata alınırdı bayramlarda. Güzel günlerdi...
Şimdi ne bayramların ne de Sürpriz çikolataların adı-tadı aynı... Sürpriz çikolatanın eski tadı yok, adı ise artık Ece! Ne alakaysa anlayan beri gelsin! Allah'tan ambalajı aynı ki görünce "aa bu bizim sürpriz yaa bildiğin" diyebildik. Neyse... Bu bayram çikolatalarımız Kahve Dünyasından. Pek lezzetli, tavsiye ederim.
Nankörlük yapmak istemem ama ne bizde ne de çikolatalarda Sürpriz tadı yok artık. Ama o şanslı günlerin geri gelmesini diliyoruz içten içe...

Sıra geldi üçüncü adıma yani kırmızı pabuçlara!
Benim hiçbir zaman bayramlara özel kırmızı ayakkabım olmadı. Niyeyse artık...
Ama herkes bilir ki kırmızı rugan ayakkabılar bayram ayakkabısıdır. O yüzden de bayramınızı gelenekselleştirmenin en önemli adımlarından biri de bu: Gidin ve kendinize kırmızı bir çift ayakkabı alın.
Mesela,

bir Christan Louboutin ayakkabı, kesinlikle bayramımı ışıl ışıl bir hale getirirdi.
Hem de önü kapalı, yani ayak parmaklarınızın üşümesini engeller. Hem de 120 mm'liklerden. Yani bir 160'lık ile bayramda oradan oraya dolaşmayı aklınızdan bile geçirmeyin!
Christian Louboutin'in Fall/Winter 13 sezonundan Neofilo modelini seçtim ben bu bayram için. Hem de sadece 775 dolarcıkk:)
Artık ayakkabılarımızın kırmızı olup olmaması yeterli değil, artık ayakkabımızın tabanının kırmızı olup olmadığı önemli. Bu öyle bir kırmızı ki sanki yeni yıl gelmiş gibi bir his yaratıyor insanda.

İşte benim size önerilerim bunlar...
Herkese mutlu bayramlar!
Çok sevgiler, CB
Xx!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder