6 Kasım 2013 Çarşamba

Biraz gözlerimiz mi kamaştı ne?

Chanel No.5 efsanevi parfümün yeni yüzü, aslında bir nevi eski yüzü!
Tüm zamanların unutulmaz kadınlarından biri olan Marilyn Monroe, bu sezon fazlaca göz önünden olacak No.5 ile birlikte.

Bir röportaj esnasında, "Yatakta ne giyiyorsunuz?" sorusuna "Sadece Chanel No.5!" cevabını veren Marilyn Monroe, Chanel'in yeni No.5 tanıtım kampanyasının yüzü oldu.

Her röportajında oldukça cesur itiraflarda bulunan Monroe, zamanında bu röportajıyla yine bir hayli ilgi odağı oldu."Sadece Chanel No.5!" cevabını verdikten sonra bir an durup, "Ama ne yapabilirim bu gerçeğin ta kendisi!" diyor ve o unutulmaz kahkahalarından birini atıyor.
Böylelikle Chanel No.5 ve Marilyn Monroe unutulmaz bir ikili oluveriyor.

Coco, "Benim parfümümün bir adı olmayacak. Sadece numarası olacak, şişesi de sade bir cam olmalı ki parfüm öne çıkmalı." diyor ve kokusuyla insanları cezbeden bir parfüm ortaya çıkıyor. Parfümün adı yok. Numarası ise "5" rakamı. Bu rakam Coco Chanel'in uğurlu sayısıdır ve bu nedenle de parfümüne bu adı verdiğini düşünüyorum ben.

Coco Chanel'in "kadın gibi kokan bir kadın parfümü" yaratmak gayesiyle ortaya çıkan No.5, tüm zamanların en büyük buluşlarından biri olarak anıldı ve anılmaya da devam ediyor.Bu iki efsanevi kadının-Coco ve Marilyn-yer aldığı tanıtım kampanyası gelecek ay(aralık), tüm dünyaya hükmetmeye hazırlanıyor.

Biraz gözlerimiz mi kamaştı ne?

Çok sevgiler, CB
Xx!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder