25 Ekim 2013 Cuma

Oh my dear Friday...

(Cuma gününe mektup...)

Oh my dear Friday...
Şu sıralar herhangi bir işte çalışmadığım için sanıyorlar ki "hayat bana güzel"!
Yoo dostum yo öyle bir şey yok.
Çalışsam daha kolay olurdu hayatım eminim ki.

Lovely Friday...
Her günüm yepyeni kararsızlıklarla dolu. Mesela,
10'da mı uyansam 11'de mi?
Kahvaltıda SATC mi izlesem yoksa Breaking Bad mi?
Kızarmış ekmeğime nutella mı sürsem vişne reçeli mi?
Kitabımı ipad'den mi okusam yoksa orijinal halini mi?
... (liste sonsuz)
Ve en kötüsü de şu:
Acaba hangi kitap serisini en baştan tekrar okumaya başlasam?

Anlayacağınız ağır işsizim. Help me!
Sweetheart Friday... Help me!

Oo honey... Friday...
Bütün bu sorular kafamda dönüp dururken bir yemek molası vermeliyim diye düşündüm.
Ve...

...Ve noodle yemeye karar verdim. Noodle'ı ise sticksle yemeğe karar verdim.
Ne diyebilirim ki konsept olayı her zaman için beni benden almıştır.
Sticks, arkadaşımın hediyesi. Çin'den getirdi. Pekin'den.
Evet. Çin'e giden bir arkadaşım var ve bana hatıra olarak sticks getirdi.
Show must go on, kıps;)

Darling Friday...
Biraz da kitap molası veriyorum.
Kendine iyi bak.
Tekrar görüşünceye dek... Sevgilerle CB
Xx!

Yazarken: Vaya Con Dios / Don't Cry for Louie

2 yorum:

  1. Ramen bayılırım! Kore dizilerine başladıktan sonra ramen yemeğe de başladım. Favorim bu bir de poşette soğanlı olan! Afiyet olsun CB!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canııım teşekkür ederim pek tatlı, pek bir lezzetli. vazgeçilmezim oldu resmen. peki küçükken yediğimiz maggi şipşak makarnalara benzemiyorlar mı:)
      soğanlı olanı da denedim. katılıyorum sana, çok güzel.

      Sil