31 Ekim 2013 Perşembe

31 Ekim: Cadılar Bayramı & Doğum Günüm!

Tesadüf diye bir şey yoktur! (En azından ben inanmam)
Hani tesadüfün böylesi görülmemiş şey diye kurulan cümleler var ya pa-lav-ra palavvvra palavraaa!
Cadılar Bayramında doğmuş olmamın tesadüfle bir alakası yok, bence kader dedikleri şey bu:)

Evet, bugün benim doğum günüm!

Genetik bir durum bu sanırım. Ablam da evrensel bir gün kabul edilen 1 Nisan 'Şaka' gününde doğmuş.
Ben ise 31 Ekim, yani 'şaka mı şeker mi' gününde.
Bu durumu tam olarak...hımm nasıl derler -- legen...wat for it...daryyyy olarak adlandırabiliriz. (Barney de kimmiş, yo!)

Doğum günüm olması dolayısıyla da bugün dilediğimce keyif yapma günüm!
İşte keyif yapmaya mükemmel bir kahvaltıyla başladım. Kahvaltımda ise bana vazgeçilmez filmim The Holiday eşlik etti. Bu filmi çook seviyorum ve hiç bıkmadan izlerim defalarca. (Sanki defalarca hiç izlememişim gibi)
Ve haliyle bugün doyasıya pasta yeme günüm!
Veee bir sürü dilek hakkımın olduğu gün!




Yukarıdaki liste Iceberg'in görünen kısmı bile değil:)
Dileklerin, isteklerin sonu yok. 
Derkeeen.... Bir de ne göreyim! Oh my goodness!


Bugünün ikinci sürprizi Google'dan!
İlki ablamın bana yazmış olduğu post-it! Şimdi de google!
Ben de seni seviyorum google, benim için her zaman apayrı bir yerin olmuştur ama şimdi gönlüme taht kurdun, seni hınzır:))

Her günümüz doğduğumuz günki gibi güzel izler bıraksın hayatımızda
ve
her gün kalbimiz çılgıncasına güm güm atarken 
yeniden doğalım yepyeni mutluluklara,
yepyeni heyecanlarla!
Sonsuz sevgilerimle,
Cover Babe.
Xx!

2 yorum:

  1. Canım benim doğum günün kutlu olsun!!!! <3 Tüm dileklerin gerçekleşsin :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ettim. aradan üç beş tanesi bile gerçek olsa şahane olur:))

      Sil