23 Ekim 2013 Çarşamba

Çay bahane, dedikodu pek şahane!

Yazının başlığından da anlaşılacağı üzere...
Bayramdı, iş güçtü(benim açımdan geçerli değil tabii) derkeen bir türlü görüşemediğim arkadaşımla bir çay içelim dedik. Sanki günlerdir evde envai çeşit çay içmemişim gibi bir sünger çektim.
Ne de olsa hastayım, hala iyileşemedim. Evde kendi kendime hazırladığım konsept çay partileri de pek bir işe yaramadı. Ama inanıyorum içten içe bir gün gribi yeneceğim ve iyileşeceğim.

Neyse, hemen giyindim kuşandım hazırlandım tabii ben de. Çok sevdiğim Koton kazağımı giydim. Altına Mango kotumu.
Kazak sıcak tutmasının yanı sıra simli, ışıl ışıl görüntüsüyle adeta sonbahara meydan okuyor. Bu zincir kolyeyi çok seviyorum ara sıra kolye, ara sıra da elbiselerin üzerine kemer olarak kullanıyorum. Çok amaçlı aksesuarlara da giysilere de bayılırım-ölürüm-biterim! Kelepçe bilekliğim ise Accessorize'dan. Zincir desenleri olduğu için kolyeyle de pek uydular. Ekip ruhu diye ben buna derim!
Kışlık montları çizmeleri de çektim ve soluğu cafe'de aldım.
Genelde hep geç kalmama rağmen, bu kez erken gidendim. Oo yea!
Çaylar-kahkahalar-dedikodular eşliğinde muhabbeti bitirince de üşümüş bir halde soluğu evde aldım.
Akşam da bir kitap okumaya başladım, uykum gelmesine karşın sabaha karşı kitabı bitirip yattım. Sabah uyandığımda da yeni pırıl pırıl bir güneş vardı gökyüzünde, baktım burnum da akmıyor. Keyfim yerine geldi, kahvaltıyı donattım haliyle.
-E haliyle:))

Çok sevgiler, CB
Xx!
Bu yazıyı yazarken: Danny Vera - Hold on a while

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder