18 Kasım 2013 Pazartesi

Special times, special friends!

Geçtiğimiz hafta elime çok güzel bir hediye paketi ulaştı.
Ama ne hediye paketi, içinde yok yok!
Sevgili Kitap Tutkusu bana çok güzel bir sürpriz hazırlamış.
Bu sene doğum günü hediyelerim sayesinde nirvanaya ulaşmış oldum böylelikle:)


Öncelikle bir Julia Quinn hayranı olduğum için ve doğum günümde yazarın yepyeni kitabını hediye olarak aldığım için pek mutlu oldum. Hatta birkaç yaş gençleştim bile denebilir.
Doğum günüm olduğu düşünülünce, cümledeki ironiyi fark etmişsinizdir sanırım.

Kitabı okumaya başladım. Şahane bir şekilde başladı, heyecan zirvede. Hele bir de ilk sayfalarda olduğum düşünülünce, kitabın sonuna kadar bakalım ne olaylar, ne olaylar...

Kitabın yanı sıra görmüş olduğunuz gibi çay ve kahve saatlerimin keyfine keyif değil şahanelik katacak bin bir çeşit çaylar, kahveler, bonibonlar, topitoplar ve de sevimlilik abidesi bir tepsicik de hediye paketimin içindeydi.

Sadece bu kadar da değil, milyonlarca kitap ayracı, yüzlerce de ön okuma kitabı. Tamam burada biraz mübalağa yapmış olabilirim ama çok değil, az biraz :)
Tabii çok sevgili Kitap Tutkusu bununla da yetinmemiş Dex Kitap kataloğunun içine tek tek hiç üşenmeden kitaplarla ilgili düşüncelerini yazmış. İşte bir kitap blogu yazarı arkadaşınızın olmasının sonsuz faydaları:)

İşte böyle süper ötesi bir hediye paketi alınca haliyle biraz şımarıyorsunuz, bir süre balerinler gibi süzülerek dolaşıyorsunuz ortalıkta.
Dahası hayatınızda böylesi güzel insanlar olduğu için bir kez daha mutlu oluyorsunuz.
Şimdiye kadar doğum günümde aldığım en güzel hediyelerden biriydi bu sürpriz paket.

"Gerçek arkadaşlar, seçebildiğiniz ailenizdir." demiş Audrey Hepburn.
Bu güzel söz sanırım bu yazının özeti...

Sevgilerle ve de sevgili Kitap Tutkusu'na sonsuz sevgilerimle, CB
Xx!

2 yorum:

  1. "Gerçek arkadaşlar, seçebildiğiniz ailenizdir." bu sözün üstüne diyecek birşey bulamıyorum ve şu an gözlerim doldu. O paket için ne planlar yaptım, hatta ablanı da ortak ettim. JQ'nin bir kitabını sormak için beni aramıştın ya işte o an kalbime inecekti Kayıp Dük'ü alıcaksın diye :D

    Nice nice yaşlara, sağlıkla, mutlulukla ve hep beraber :)))) İyi ki doğdun, iyi ki varsın CB!!

    YanıtlaSil
  2. Yapma böyle, beni de ağlatıciksin.
    Nokta atışı yapmışım ben de resmen. Ama o zaman Kayıp Dük'ten haberim yoktu ve hayatımın amacı da Bridgerton serisini tamamlamaktı:)
    Hep birlikte, nice güzelliklere!(Bol sürprizli)

    YanıtlaSil