18 Kasım 2013 Pazartesi

Special times, special friends - Vol.2

Bir önceki yazımda sürpriz hediye paketimden bahsetmiştim. Yazı bitince dedim ki bir yazı daha yazmalıyım ve doğum günümde beni mutlu eden insanları onurlandırmalıyım.
Öncelikle, müzik hayatımda vazgeçemeyeceğim şeylerden biridir. Bana göre dört ana elementin beşincisidir. Öyle bir öneme sahiptir.
O yüzden de çok sevdiğim Creative Zen mp3 çalarımın yavaş yavaş ekranının gidip gelmesi ve tuşlarının bir basıp bir basmamaya karar vermesi, beni ciddi anlamda endişelendiriyordu.
Yeni bir mp3 almanın zamanı geldi mi biraz daha beklesem mi derken,
doğum günü ganimetlerime bir yenisi daha eklendi ve çok sevdiğim bir arkadaşım bana yepyeni bir mp3 hediye etti. 16GB hafızasının önünde 1 dk.lık saygı duruşu lütfen.

(1 dk. sonra)
İşte fotoğrafta görmüş olduğunuz, yeni mp3-mp4 çalarım.
Doğum günüm, gerçekten çok güzeldi.
Daha güzel geçemez derken, kapı çaldı.
Kim o? 
-Sürprizzz!
Ne diyebilirim ki sürprizlere doymuyorum:))
Çok sevdiğim bir arkadaşımdan, tatlı mı tatlı BonnyFood lezzet kekleri geldi.
Gerçekten çok tatlıydılar. Hımm nasıl lezzetli anlatamam.

Tabii ablamın elinde klaket konseptli pasta ve kurabiyelerle çıkıp gelmesiyle, daha güzel bir hale gelmiş olan ve yo dostum yoo daha da güzelleşemez artık derkeen... Bir anda bambaşka oluverdi.
Bir insanı doğum gününde mutlu etmek için dünyaya gelmiş olan herkes etrafımda sanırım:)

Ve bir öncekinde olduğu gibi, bu yazının sonunda da Audrey Hepburn'un unutulmaz sözünü tekrarlıyorum:

"Gerçek arkadaşlar, seçebildiğiniz ailenizdir."

Sevgilerle, CB
Xx!

6 yorum:

  1. Süprizleri kim sevmez ki? Bayılırım bayılırım :) Bazen kocaman bir gülücük bazem tatlı bir şeker ne olduğu önemli değildir. Beklenmedik bir zamanda sevdiğin dostlarından aldığın minik bir lolipop bile yeter kocaman bir gülümse için..

    YanıtlaSil
  2. Bilirim pek sürprizcisin:) sayende, benim de çok güzel bir günde çok özel kocaman bir gülümsemem oldu.
    P.S. Gerçek arkadaşlar, seçebildiğiniz ailenizdir.

    YanıtlaSil
  3. Ben esas yarın buraya yazacaklarını merakla bekliyorum :) İkimiz için de önemli bir gün olacak..

    Heyecanla bekliyoruz... veee gülümsemelerine bir yenisinin daha katılacağından hiç şüphem yok.

    YanıtlaSil
  4. ne demek ki şimdi bu? neyin peşindesin sen yine? ama çatlarım ben yarına kadar:))

    YanıtlaSil
  5. ALLAH ALLAH yarın doğum günü olan benim sana ne oluyor :) benim çatlamam lazım asıl ....

    YanıtlaSil
  6. ya sen çatla tabii canım, sen doğum günü kızısın, o kadar olsun bırak da.
    heyecan, gülücük falan diyince dedim yoksa ilk iş günümü şenlendirmeye mi niyetlisin? :)

    YanıtlaSil