22 Kasım 2013 Cuma

#beni sürprizlerle şımartın.lütfen#

Bu post bir başka!
Son zamanlarda bir hayli sürpriz yaşıyorum. Ve blogumda da paylaşıyorum zaman zaman.
İşte geçtiğimiz gün bir yenisi daha eklendi sürpriz koleksiyonuma.
Nasıl bir sürpriz mi? - Şahane!


Ladies and gentlemen... Görmüş olduğunuz bu kutu kutu kutu pense, benim sürprizlerle dolu kutum. Evet benim kutum! Görür görmez bir sevdim bir sevdim, sanki yıllar önce kaybolmuş da yeniden bulmuş gibi oldum:)
Kutuyu görünce ben bir sevin bir sevin... Tabii hemen açtım baktım içinde ne var diye.
Ve... Şok, şaşkınlık, mutluluk, kahkaha, havalara uçmaca! İşte kutumun içinde çıkanlar:)
Maneviyata önem verdiğim kadar maddiyata da önem veririm:)Bu yüzden de kutunun içindeki hediyeler beni kalbimin tam orta yerinden vurdu!

Sürpriz kutu açma seremonisi huzurlarınızda:




Hiç beklemediğim bir anda hiç beklemediğim bir sürprizdi.
Arkadaşıma da söyledim, hiç gerek yoktu demek isterdim; ama çok harika bir sürprizdi, diyemiyorum:)
(demiştim, maddiyatçı bir yanım da var:))

Beni hep böyle sürprizlerle şımartın lütfen!

Böyle harika hediyeleri almak demek, yüzünde kocaman bir sırıtışla etrafta gezinmek demek. Hayatında, sana böyle değer veren insanlar olduğunu bilmek ve bunu bilerek yaşamak demek... Sonsuz bir mutluluk sebebi! Bir insan başka ne ister ki?

Dipnot:
Soru: Peki klaket ne işe yarar?
Cevap: Klaket, filmlerin çekimi sırasında, sahneleri ve bölümleri ayırmaya yarar.

Ama daha önemli bir şey var klaketle ilgili.
Klaket göründüğü anda kamera, ışıklar, motor... Hepsi senin üzerine odaklanmış olur ve anla ki o an bir aksiyonun tam ortasındasın:) Klaketleri hep çok sevmişimdir. Zaman zaman sihirli olduklarını bile düşünmüş olabilirim hatta:)) Hani her takımda bir maskot, bir simge olur ya, işte klaket de benim hayatımın sevimli maskotu. Ben nereye, o oraya!

"Hayatımızı biraz film gibi yaşamanın bence hiçbir mahsuru yok;
ve eğer film gibi yaşayacaksak da
bence herkes kendi hayatında başrolü oynamalı!"

Sevgilerimle, CB
Xx!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder