11 Kasım 2013 Pazartesi

Let's do Brunch!

Pazartesi, sevilmeyen gün!
Hele benim en sevmediğim gün.
O yüzden de bu hafta bir değişiklik yapıp 'hadi şu pazartesi gününü birazcık renklendirelim' gibi bir çabaya girdim ve güzel bir brunch keyfi yaptım.

Çay keyfi bir başka ama konsepti bambaşka!
Çayı en güzel porselenlerde içip de  İngiliz havasına girmemek imkansız. Ama hala havaya giremeyenler için ben derim ki;

Birçok baklava desenli hırka-kazak olabilir bu dünyada.
Ama hiçbirini ablamdan yürüttüğüm baklava desenli Zara kazağım kadar çok sevemem.
Sevmem. Nokta.
İnciler, annemin incileri... Onlar da bugün yürüttüğüm 2.parça:)
Baklava deseni ve incileri pek severim. Bu dünyada bir bütün olan ikililer vardır.
Çay ve çay kaşığı, köfte ve patates gibi.
İnci ve baklava deseni de benim gözümde, ayrılmaz ikililerdendir.
Bu kadar sohbet yeter.
Buyurun
CB'nin Brunch Keyfi'ne...
Bon Appétit!
Sevgiler, CB
Xx!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder