12 Kasım 2013 Salı

Bildiğin zaman makinesi!

Geçip giden huuuuuu,
Zamanları huuu huuuu bir yerlerde bulsam...

Annem 80'li yıllarda pek hoş giyinirmiş.
Zamanın modasıyla annemin zevki birleşmiş ve ortaya ipek gömlekler, şifon elbiseler, değişik yelekler, kadife ceketler ve daha neler neler çıkmış.
Ve haliyle bütün bunlar benim vintage mirasım:)
Fevkalade bir şey, her biri bildiğin zaman makinesi, dostum!
İşte annemin mezuniyetinden bugüne gelen dantel işlemeli yakasıyla, muhteşem ipek gömleği... Çok güzel, çok nostaljik. Bu gömleği gördüğüm anda bayıldım. O gün bu gündür, dolabımın favori parçalar arasındaki yeri çok sağlam.
Artık havalar soğuduğu için gömleğin üstüne Zara'dan kalpli hırkamı aldım.
Hırkaları seviyorum. Üşüyünce giy, sıcak mı oldu, çıkar gitsin.
Keşke hayat her zaman bu kadar kolay olsa:)

Çantam, yine annemden. O yıllarda büyük bir rüküşlüğün de sergilendiğini düşünecek olursak, annem bayağı zirveye oynuyormuş:)
Kotum Levi's. Swarovski ve Levi's iş birliği ile ne kadar ışıltılı kotlar yaratılabileceğini görmüş olduk bu koleksiyon sayesinde. Sınırlı sayıda üretilmiş olan bu benzersiz jean modeli, hala en sevdiklerim arasında! Işıltıya bir de yakından bakın:
Swarovski, hayatımıza ışıl ışıl bir efekt katıyor bence.
Peki ya sizce?

Sevgilerle, CB
Xx!

Yazarken: Mirkelam / Hatıralar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder