14 Kasım 2013 Perşembe

Coversize Babe!

Oversized!
Önüm arkam sağım solum, her taraf oversized olsa yine de bıkmam.
Bu yılın yıldızı olmaya aday oversized giysiler.
Diyorsanız ki nedir bu oversized ya da oversize... Şöyle, adından da anlaşılabileceği gibi büyük beden giysi ya da bedensiz giysi gibi bir anlama geliyor.


Kabanlar, paltolar, hırkalar, kazaklar... Her yana bulaşmış durumda oversize modası.
Yakıştırıp giyene ne ala, ama herkes beğenecek diye bir kaide de yok tabii ki.
Bununla birlikte 
ben de düşündüm taşındım, bir kaban bir palto almalıyım dedim.
Ne zamandır niyetliydim ve sonunda istediğim gibi bir kaban bulabildim.
Benim aldığım kaban Koton'dan. Bej, bordo, lacivert gibi renk seçeneklerinin içinden vazgeçilmez rengim olan siyah olanı seçtim. Çok da hoşuma gitti. Bu akşam kendimi kobay olarak kullanmayı düşünüyorum. İlk denememi yapıp, yeni kabanımla dışarı çıkacağım. Bakalım güzel olduğu kadar sıcak da tutuyor mu?

Parmaklarımı çapraz yaptım lütfen lütfen lütfennn, sıcak tutsun lütfenn diyorum bir yandan da içimden.
Donarak ölmek için daha çok gencim.

Sevgilerle, CB
Xx!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder