17 Ekim 2013 Perşembe

Do you believe?

Herkesin bir hayat felsefesi vardır.
Bazılarımızın birden fazla. Ben de o kategoriye dahilim.
Hayat felsefelerimin arasında çok cool maddeler yer alırken, çok kinci ve fazlasıyla intikamcı, içinde çokça şiddet bulunduran felsefelerim de yok değil. Bilinçli değil, daha çok içgüdüsel bir şey bu...

Hani sana kötülük yapana sen yine iyilik yap gibisinden özlü sözler var ya... Yalan dolan.
Benim içimden gelmiyorsa bir şey, kimse bana bu konuda maval okumasın, çok ciddiyim onurunu zedelerim!


Tabii bir Godfather klasiği olan "İntikam soğuk yenen bir yemektir." sözü de hayat felsefelerim/Top 10'da ilk sıralarda. Hayat felsefelerim adı altında bir başka yazı yazabilirim ama bu yazıdaki amaç "yeni aldığım bardak altlıklarım" :)

Aiiyy pek tatlılar, pek sevilesiler, pek bi "carpe diem"ler...
Kahvemi çayımı içerken bana eşlik etmelerine de bayılıyorum.
Tabii bir de alttan alta gazlıyorlar habire, "git çayını İngiltere'de iç, yanına da kruvasan al" diye!
Çıkarıp birazcık da para verse, günüm daha çok güzelleşemez herhalde:))

Ve bugünün de kapanış cümlesi bu olmalı kesinlikle:

BELIEVE IN TODAY, YOUR LIFE IS NOW!
CB, Xx!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder