18 Ekim 2013 Cuma

FRIDAY!

Bugün hiç de bir cuma gününe benzemiyor.
Daha çok pazartesi edası taşıyan bir cuma. İlginç...
Neyse ki konseptlere olan düşkünlüğüm beni mikroplara karşı atağa geçirdi ve kalkıp
şöyle bir kendime geleyim dedim.

Öncelikle,

Peki neden mi?
İşte cevap: Friday, I'm in love!
Elimde böğürtlenli çay, friday postu yazıyorum.
Sweatshirt/t-shirt karışımı bluzum Forever 21'den. Cuma günlerini pek sevdiğimden görür görmez kapmıştım hemen. Ben yurt dışından aldım. Ama internet sitesinden de satış yapılıyor ve duyduğuma göre 1-2 hafta içerisinde de elinizde oluyormuş. Fiyatı 17.80$.
İncelemek isteyenler için linki;

Kalın hırkam Koton, taytım Bershka, ev botlarım ise ablamın hediyesi Accessorize'den.
Bütün gün süren boğaz ağrılı nezleyi atlatmaya çalışırken, bir yandan da ipad'imden Debbie Macomber'in Küçük Mucizeler Dükkanı'nı okuyorum. Mutlaka okuyun, tavsiye ediyorum.
Unutmadan, 

 

The Cure'dan bir de friday klasiği dinleyelim...
Müzik ve kitaplar olmasa ne yapardık bilmiyorum.
Sevgiler, CB
Xx!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder