4 Ekim 2013 Cuma

Sandviç ustasıyım!

Neden mi "sandviç ustasıyım" başlıklı bir yazı yazıyorum?
İşte cevabı:

Tabii bu kez sıcak sandviç yaptım;ama soğuk sandviçlerde de oldukça iddialıyım!
Ne diyebilirim ki keyfine düşkün biriyim ve söz konusu yemekse, işi çok ciddiye alırım. Kolları sıvarım ve kendim hazırlarım.
Sonra da bir güzel mideye indiririm.

Nasıldı o tekerleme?
Biri almış, biri pişirmiş, biri yemiş... İşte tekerleme bütünüyle beni anlatıyor:)

Sıcak sandviçin yanına buz gibi CC gider tabii; ama cola'yı bıraktım bırakalım tam bir ice tea canavarı oldum.
(Evet mart ayıdan beri cola içmedim. 7 months free!) Neyse sandviçlerin yanında da bir bardak buzz gibi şeftalili ice tea içtim. Pc'de de Breaking Bad. Değmeyin keyfime:))

O zaman herkese Bon Appétit!
Sevgilerle, CB
Xx!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder