11 Eylül 2013 Çarşamba

Pink Technology!

Veee karşınızdaa, Pink Technology!
Teknoloji hayatımızın içinde, olmazsa olmazımız adeta!
Hatta şu anda düşünüyorum da orta okulda kütüphaneye gidip ödevlerimizi nasıl araştırıyorduk, akıl sır erdiremiyorum doğrusu. 
Aslında teknoloji bağımlısı biri değilimdir; ama buna rağmen internet gittiği anda sinir krizleri yaşamaya başlıyorum. İlginç.
Teknoloji iyi, güzel, hoş, cici, evet! Ama önceliklerimiz arasında her zaman illa ki 1. sırada yer alacak diye bir olgu da yok nihayetinde.
Ben teknoloji söz konusu olduğunda "şu modaymış, en son bu çıkmış, hemen almam lazım" gibi bir mantık yürütmem. 
Tabii ihtiyaç olduğunu hissettiğim anda, konuya karar verilmiştir. Uzun araştırmalardan, incelemelerden, kıyaslamalardan sonra gidiliir ve en uygun, en cazip olanı alınır.Ben her zaman hep bir "siyah"tan yana olan insanlardanım!
Ama bir mp3 olsun, bir harddisk olsun, bir ipad kılıfı olsun; bunlara sahip olacaksam mutlaka tercihimi pembeden yana kullanırım. 
İşte hayatımdaki birkaç pembe-teknolojik-şey:



Sevgilerle, Xx!
CB.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder