28 Eylül 2013 Cumartesi

Bu Eskişehir bi' harika dostum!

Ciao!
Türkiye'nin Venedik'i Eskişehir'deyim bu hafta. Ama ne hafta!
Bırakın günleri, haftaları; yıllarımı geçiresim var Eskişehir'de...
Gelmeyeli 1 sene civarı oluyor; ama her şey aynı, her yer mükemmel-her zamanki gibi-!
Espark yerinde duruyor güzel güzel mağazalarıyla, adalar, doktorlar, her şey yerli yerinde.
Yeniden öğrenci olasım geldi burada adeta. (Tabii bu bir anlık bir hayal, geçti gitti öylece.)
Neyse kısaca başlıkta da yazdığım gibi bu Eskişehir bi' harika dostum!
Eskişehir'de bugünkü maceram kuaförde başlıyor ve de Espark'ta alışverişle sonlanacak.
Mutlu son olmasını ümit ediyorum tabii ki haliyle.

Havalar da nasılsa mevsim normallerinin üstünde Eskişehir'de. Ama tabii bir babet havası da yok nihayetinde.
O yüzden de derim ki,

Convers...My Hero!


Bu sebeple converslerimin fotoğraflarını çekip alladım pulladım:)

Alışverişte topuklu ayakkabı giyeni hiç anlamamışımdır zaten.
Acaba bizden gerçekten faklılar mı? Çok mu dayanıklılar? Topuklu ayakkabılar ayaklarını vurduğu halde nasıl gülebiliyorlar ve dahası nasıl yürüyebiliyorlar? Aklımda sorular sorular...

Büyük konuşmak istemem ama eğer bir ayakkabı ayağımı vurduysa o gün benim için kara bir gündür ve hayat memat meselesi olmadığı sürece, beni o ağrılarla dışarıda tutabileceğini zanneden acı gerçeğin de alnını karışlarım!

Neyse, eğer ki beni arayan olursa diye:

"Şu anda yokum, alışverişe gidiyorum.
Lütfen mesaj bırakın."

Eskişehir'den sevgilerle, CB.
Xx!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder